Tävlingsdress mm

Publicerad 2014-04-25 21:03:00 i Allmänt,

Idag var jag och red Pirat var på ridbanan med en kompis och hennes ponny  och Pirat fick jobba mycket idag. Prova även att galloppera på honom för första gången och det gick ju så där så min kompis ska få mjuka upp honom så han blir lungnare och finare i galloppen. Då jag totalt har glömt bort allt sådant. 
I morgon ska jag till travet och rida Victor och träna voltning och senare på eftermiddagen ska jag rida Pirat igen. 
 
Skicka även in min skiss igår på min tävlingsdress för montén så nu hoppas jag att den blir godkänd så jag kan beställa hem dressen så snart som möjligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela