Don't Judge Challenge

Publicerad 2015-07-10 10:05:00 i Allmänt, Foto, Tips, Vardag, Videos, smink,

Det har ju nu mer blivit jätte populärt nu och man ser det i stort sätt överallt på Facebook challengen som är riktigt grym nämligen Don't Jude Challenge. 
Först så sminkar folk sig riktigt fult och filmar in det i några sekunder sedan så låsas de att det har på något på ansiktet täcker över kameran i några sekunder och sedan booom så ser det helt perfekta ut. 
För att få budskapet vidare så görs denna challenge för att alla har inte det perfekta "naturliga" utseendet. Så tjejer sminkar sig ofta för att täcka över sig själv för att det vill vara lika fin som alla andra och också bli kallad fin, underbar osv.. Men smink är inte ett brott som nu mer folk verkar börja tycka det är för att man får höra du sminkar dig för mycket , det är inte naturligt osv..  Men flera tjejer får så mycket större självförtroende för att de också kan se vacker ut med smink och smink ska vara en rolig sak och det finns inga regler för smink. Smik är för att när du vill se bra ut så ska du få se bra ut också. Och folk ska inte döma dig för hur du ser ut utan för hur du är som person!!
 
Här en 2 videos från Don't judge challenge
 
Smink är roligt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela