Det nya programmet...

Publicerad 2015-07-11 09:00:00 i Allmänt, Tips, Vardag, Videos, trav,

Har någon av er sätt det nya programet Stjärnkusken det lär vara bland det roligaste programen på länge man har sätt, sjukt kul att se när det kommer kändisar till ett stall som aldrig har varit i ett stall förut. Går dagens program var grymt. Det sänds varje Fredag kl 20.00!  
pst.. Wången hästar är med under programet..
 
Info om programet: 
Åtta kändisar (Camilla Henemark, Patrik Sjöberg, Cecilia Ehrling, Kee Marcello, Behrang Miri, Zimzon Lelo,Petra Tungården, Ellen Bergström) ska bevisa vem som är den bästa travkusken. Varje vecka elimineras en deltagare tills en vinnare utses i ett stort travlopp inför åskådare. Till sin hjälp har de tävlande två framstående kuskar som tränar dem (Erik Adielson och Jennifer Tillman.) Programledare Jessica Almenäs.
 
Men vilken legend Camilla Henemark är alltså så himla kul att se hur denna människa är i ett stall finns både skratt och man ser även lite begåvning i det hon gör.
 
Alla borde bara checka in trailern till programmet och jag lovar att du kommer börja kolla på detta program efter denna trailer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela