Licenskurs

Publicerad 2014-03-25 21:42:35 i Allmänt, Foto, Monté,

Idag börja äntligen licenskursen som jag har längtat efter nu idag patat vi bara sen veckorna framöver ska jag rida licenslopp och det ska bli roligt att äntligen få ha Victor med.
Fick även lite papper och läsa med mig där ifrån.
Och istället för att gå varje tisdag fram tills i Juli så fick vi erbjudandet att gå licenskursen tisdagar och ev lördagar så det går lite snabbare för kursen för jag vill ha mitt licens rätt snabbt även fast det inte gör så mycket om jag går tills i juli för det är endå förns i sommar jag får börja tävla för då blir jag 16.
 
Har även haft nationella idag igen fast den här gången var det engelska så ja nu kommer det bli väldigt mycket både läxor,nationella och kursen. Japp jag känner att jag kommer ha ett väldigt socialt liv med mina vänner framöver.
 
Här är lite bilder på min jeansväst med hoodie som jag köpte förra veckan riktigt nöjd med den faktiskt sitter jätte bra.
Känner att förra veckan var totalt kaos och även början på denna vecka ja och mer kaos lär det nog bli också.
Ha det bra så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela