5/1

Publicerad 2014-01-06 01:42:44 i Allmänt,

Idag åkte Victor in på travet för in körning dock blev det lite tidigare än vad som var bestämt. Men jag skulle i alla fall få möjligheten att rida honom på helgerna om jag har tid. Och i morgon åker jag till vårat stall för en riktig suprise. Jag har även köpt en monté sadel m tillbehör som kommer till veckan.
Jul lovet har gått alldeles för fort, börjar igen på onsdag och det känns jätte konstigt att nästa månad söker man till gymnasiet. Hur tycker ni vår terminen ska bli?Några mål för terminen? Jag själv har några mål som ex:Höja betyg, klara nationella proven. Hoppas alla har haft ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela