Till start!

Publicerad 2014-04-30 23:05:00 i Lopp på G, Vardag,

I morgon startar Victor på Hagmyren i lopp 2 och den här gången med en annan ryttare, mycket spännande!
Dessutom är det inte fullt utan bara 9 startande hästar så jag tror att Victor har en chans den här gången. Hoppas att han är bra i hovarna så han inte drar med bakbenen. Och jag hoppas att han sköter sig efter som att han har spår 8 och att han fixar volten utan att tjafsa.http://1.bp.blogspot.com/-zOJNRrsKgvw/U1tcDyC4P_I/AAAAAAAAFNM/oNMcI300m78/s1600/victoryteemer.png
 
Den här veckan är riktigt seg och tråkig har varit uppehåll på licenskursen & travkursen p.g.a valborg trökigt men nästa vecka fortsätter de igen.
Får uppdatera mer i morgon om hur loppet gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monte.blogg.se

Hej! Jag heter Kristina och är 17 år och det är jag som driver denna blogg sedan 2013. Jag går på gymnasiet Wången som är uppe i Östersund. Här får ni ta del av min vardag, mina intressen, travsport, hästar och mycket mer.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela